2018 m. rugsėjo 2 d., sekmadienis

Universalaus atleto standartas


Po paskutinio įrašo nesveikai užsikabinau ant įvairių standartų ir normų ką turėtų galėti atlikti universalus atletas. Per porą vakarų pavyko sukurti tokį sąrašą, daugiausiai crossfit pagrindu, kuris ženkliai papildytas jogos asanomis bei triatlono rungtimis. Kiekvienam svarbiam elementui - gimnastikai, svorių kėlimui, kardio rungtims, crossfit workout'ams (gebėjimas dirbti su mažesniais svoriais bet aukštu intensyvumu) ir jogai (asanas reikia atlikti taisyklingai ;) skirta po 20 balų. Sąrašas yra absoliučiai žiaurus ir jeigu surinksite 50 balų iš 100, jūsų forma yra tiesiog puiki! Tiesa sakant, savo aplinkoje tikrai nežinau nei vieno žmogaus, kuris galėtų pretenduoti į 90 balų. Bet kokiu atveju ant savęs planuoju pratestuoti visą sąrašą, o jeigu kas nors prisijungs, man bus neapsakomai smagu.
P. S. sąrašas yra skirtas vyrams, bet jeigu susidomėtų moterys, galėčiau jį adaptuoti ir dailiajai lyčiai.
P. S. S. technika yra esmė, ypač svorių kėlime. Būkite protingi. Jei nežinote kaip taisyklingai kelti svorį paprašykite trenerio pagalbos. Kitu atveju geriau nekelkite iš viso.
P. S. S. žemiau pateikta lentelė yra nuolatos tikslinama ir atnaujinama, pagal surinktą statistinę informaciją.





WOD

1/2 Murph - 800 meters run - (50 pull-ups, 100 push-ups, 150 squat) - 800 meters run
Helen - 3x(400 m Run/21 KB Swing (24kg)/12 Pull Ups)
FGB - 3x(1min WB (9kg)/1min SDHP (32 kg)/1min Box Jump (50 cm)/1 min Push Press (32 kg)/1 min Row (calories)/1 min Rest)
Diane - 21/15/9 (Deadlift (100 kg)/HSPU)
DT - 5x(12 Deadlift (70kg)/9 Hang Power Clean (70 kg)/6 Push Jerk (70 kg))